(044) 500 1 911
(067) 218 0 911
(093) 091 0 911
(050) 413 0 911

Охорона масових заходів

Індивідуальний підхід: розробка індивідуальної схеми організації охорони, застосовної до конкретного приміщення. З урахуванням специфіки самого заходу та особливостей розташування майданчиків;

Додаткові функції охорони: контроль квитків і запрошень, організація контролю пропуску осіб та встановлення переліку предметів, які заборонено проносити, підтримка порядку не тільки на самому об’єкті, а й на прилеглій території;

Аудит: виявлення слабких сторін об’єкту і розробка рекомендацій по їх посиленню, у тому числі зачистка території та пошук небезпечних об’єктів до початку заходу;

Багаторічний досвід: під охороною «Шериф» проходили різноманітні виставки та семінари, спортивні події, в тому числі чемпіонати світу та Європи з танців, боксу, панкратіону та інші події.

Охорона масових заходів від 100 грн за чол. / година
(Додаткові умови по проведенню заходу під охороною компанії “ШЕРИФ” обговорюються в індивідуальному порядку з нашими фахівцями, враховуючи всі особливості вашого заходу)

0  років

на ринку

0

співробітників

0

об'єктів під охороною

0 /7

час реагування

Важливі питання:

1. Навіщо потрібна охорона на масових заходах?

Для того що б убезпечити свій захід від зовнішніх і внутрішніх загроз. До зовнішнім незалежним загрозам відноситься тероризм, хуліганство (у тому числі масове), проведення поблизу інших масових акцій, спроби сторонніх осіб проникнути на територію і перешкодити проведенню заходу. До внутрішніх відносяться безпосередньо учасники заходу, які поводяться неадекватно, заважають іншим гостям, наражаючи їх на небезпеку.

2. Яку інформацію необхідно надати охоронному агентству перед проведенням заходу?

Насамперед, це сценарій майбутнього заходу. Бажано, щоб у ньому було розписано час проведення кожного міні-події – виступ почесного спікера або перерізання символічною червоної стрічки. Важливою також буде інформація про кількість проданих квитків і запрошень, і як вони виглядають. Незайве сповістити охоронну фірму про можливу присутність VIP-гостей та їх охорони, щоб уникнути неприємних казусів.

3. Що повинна мати з устаткування / обмундирування охоронна компанія перед початком заходу?

Для якісного забезпечення безпеки фахівці охоронної компанії повинні мати при собі: накладкаі для захисту рук і ніг, бронежилети прихованого носіння, газові балончики. Спеціальне обладнання: радіозв’язок, мобільний зв’язок, металодетектори, ліхтарики, безбарвна друк або ультрафіолетовий маркер з набором оснасток, ліхтарик з ультрафіолетовим кольором для перегляду зображень, нанесених за допомогою безбарвної друку, пластикові наручники, гучномовець, переносні загороджувальні конструкції, вогнегасники, аптечки для надання першою медичної допомоги.

4. Скільки охоронців повинно бути на масовому заході?

Для охорони масового заходу, будь то концерт рок-зірки або вечірка закритого формату, на кожні 45 глядачів має припадати один охоронець. Якщо це двохтисячна аудиторія, то і кількість охоронців має бути не менше 40 осіб. Це приблизний підрахунок в умовах нормальної обстановки. У випадку, коли місце проведення або активність аудиторії диктує свої правила, і можливе виникнення провокацій і екстремальних моментів, слід посилити групу охоронців для якісного забезпечення охорони і безпеки.

5. Чи може ваша компанія встановити відеоспостереження на заході?

При необхідності охоронна компанія може організувати на заході тимчасові пункти відеоспостереження. Вони потрібні для фіксації відбувається і формування архіву подій. Технічний персонал охорони на період проведення заходу організує систему відеоспостереження згідно затвердженої концепції безпеки. Відеокамери розташовуються в певних місцях – там, де вони найбільш ефективні і «бачать» те, що недоступно погляду охоронця. Використання системи відеоспостереження дозволяє скоротити витрати на фізичну охорону. Особливо це актуально для масових заходів, які проходять більше п’яти днів.

6. Що відбувається в кінці заходу?

Наприкінці кожного заходу охорона робить обхід і оглядає локації на предмет втрачених речей. По закінченні «зачистки» приміщення загублені речі передаються в юрисдикцію місцевої охорони.

Охорона масових заходів будь-якої складності

  • Охорона концертів
  • Охорона виставок
  • Охорона фуршетів
  • Охорона семінарів
  • Охорона презентацій

Охорона масових заходів дозволить до мінімуму виключити можливість улаштування заворушень та забезпечити комфорт гостям при проведенні заходу. Варто відзначити, що наявність охорони заходів є не лише гарантією безпеки та надійним способом уникнути виникнення конфліктів, але і засобом підвищення статусу заходу та його організаторів в очах учасників заходу та ділових партнерів. Співробітники холдингу мають значний досвід по забезпеченню охорони в місцях великого скупчення людей, організовують надійну схему охорони в період проведення заходів, визначають механізми взаємодії з правоохоронними органами. Наші співробітники охорони мають відмінну фізичну підготовку, так як регулярно займаються Панкратіоном і багато з них володіють чемпіонськими титулами.

Ми маємо численний досвід охорони таких заходів як Чемпіонати світу та Європи з Панкратіону, Боксу, Фіткервісу, Танцях, Міжнародні виставки та Семінари.

Спеціалісти Холдингу охоронних підприємств «Шериф» індивідуально розроблять проект об’єкту, що охороняється, дадуть експертну оцінку, рекомендації з покращення ступеню захисту об’єкту. Нададуть консультацію з установки технічних засобів охорони. Допоможуть максимально оптимізувати витрати на охорону.

ШЕРИФ – ЗАХИЩАТИ ТА ОХОРОНЯТИ.

 

Більше про охрону масових заходів читайте в наших статтях:

Охорона масових заходів. Як це відбувається (Частина 1)
Охорона масових заходів. Як це відбувається (Частина 2)
Охорона масових заходів. Як це відбувається (Частина 3)

1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (5 оценок, среднее: 3.80 из 5)
Loading...

Відгуки клієнтів

Пультова охорона
Група швидкого реагування
Професіонали
Наша адреса:
м. Київ, вул. Сосницька,1/44
office@sheriff.com.ua