0 800 309 114 відділ продажів (безкоштовно)
Центральный офис ООО “Шериф” Киев, ул. Сосницкая, 1/44 Офис: 9:00 – 18:00 Технический центр: Круглосуточно
Збільшити карту
icon

Тривожна сигналізація ВІД КОМПАНІЇ ШЕРИФ

При виникненні нештатних ситуацій, наприклад, збройне пограбування, найважливішим чинником усунення є швидке оповіщення охоронного агентства. При цьому мається на увазі, що людина перебуває в ситуації, коли скористатися стандартними засобами зв’язку (набрати номер телефону і повідомити про подію) неможливо. Це відбувається, якщо жертва знаходиться в прямій видимості зловмисників, які можуть загрожувати їй зброєю або фізичною розправою. У таких ситуаціях використовується перевірена в багатьох країнах протягом не одного десятка років схема, коли на охоронюваному об’єкті встановлюється тривожна сигналізація, звана в народі «тривожною кнопкою».

Детальніше
  • Індивідуальний підхід до забезпечення охорони кожного об’єкта і оригінальне проектування системи охорони;
  • Консультації щодо поліпшення ступеня захисту об’єкта та оптимізація витрат на охорону;
  • Моментальне і потайне оповіщення охоронної фірми про напад, швидкий виїзд мобільної групи на місце скоєння злочину;
  • Повна несподіванка для зловмисників, які не встигають підготуватися до приїзду охорони або залишити місце злочину;
  • Гарантійне і пост гарантійне обслуговування: наші фахівці швидко і якісно усунуть будь-які питання, що виникли з обладнанням.
Наш автопарк

Наш автопарк

Зараз автопарк компанії «Шериф» налічує понад 40 автомобілів, 25 з яких задіяні в пультової охорони.

Злагоджена робота

Злагоджена робота

У оператора норматив на передачу сигналу групам реагування – 30 секунд, у груп реагування, на відпрацювання тривоги, максимальний час – 8 хвилин влітку і 9 хвилин взимку.

Сучасна Технічна база

Сучасна Технічна база

Ми маємо досить потужну матеріально-технічну базу, яка включає технологічне обладнання, ліцензійне програмне забезпечення, комунікаційні засоби і засоби особистого захисту.

Високі технології

Високі технології

За якість технологій в «Шериф» відповідають відділ тестування і IT. Перед тим, як встановити будь-яке обладнання на об’єкті, ми проводимо повну перевірку у відділі тестування і стежимо за оновленнями програмного забезпечення.

Матеріальна відповідальність

Матеріальна відповідальність

Ми несемо матеріальну відповідальність за наших клієнтів. Якщо екіпаж не встигає прибути вчасно – виплачуємо компенсацію від 5-до 100 тис. Грн. Всі виплати здійснюються з власного страхового фонду.

icon

ЧАСТІ ЗАПИТАННЯ

1
Як працює пультова охорона?

ПРИ закритті МАФу / магазину ви натискаєте на клавіатурі свій унікальний код. Протягом 30 сек. ви повинні залишити приміщення. З цього моменту оператори пультової охорони спостерігають об’єкт. У разі спрацювання хоча б одного з датчиків, спрацьовує сигнал ТРИВОГА і диспетчер негайно направляють на об’єкт групу швидкого реагування.

Розгорнути
2
Якщо у мене є обладнання, скільки коштує підключення до вас на пульт?

У цьому випадку, виїжджають технічні фахівці, якщо Ваше обладнання підходить для підключення на наш пульт, ми підключимо Вас безкоштовно.

Розгорнути
3
Що робити якщо виникає позаштатна ситуація (крадіжка, буйний покупець) під час роботи магазину?

У такому випадку ми рекомендуємо установку тривожної кнопки, при натисканні на яку спрацьовує тривога на пульті охорони. У цьому випадку наша група реагування буде у вас в лічені хвилини.

Розгорнути
4
Як швидко приїде група швидкого реагування?

Групи швидкого реагування патрулюють у кожному районі Києва і розташовані таким чином, щоб найвіддаленіший об’єкт від групи був не далі ніж 5 км.

Розгорнути
5
Що буде якщо мій МАФ / магазин спробують демонтувати?

На цей випадок ми встановлюємо датчик «на відрив», при його спрацьовуванні наші групи виїжджають на сигнал і відразу ж ставлять до відома господаря про дану ситуацію.

Розгорнути
6
Що буде якщо постійно буде перериватися сигнал з торговою точкою?

Наша група швидкого реагування чергуватиме поки не приїде господар або уповноважена особа.

Розгорнути
7
Як іде передача даних – по радіоканалу, телефонної лінії або GSM-каналу?

Ми використовуємо найбільш надійний канал передачі даних – GSM-канал. Таким чином, обдурити систему неможливо.

Розгорнути
8
Скільки у мене є часу, щоб зняти МАФ / магазин з сигналізації?

Сигналізація повинна бути знята протягом 30 сек. Якщо з якоїсь причини ви не встигли вкластися в цей час, обов’язково зателефонуйте на один з пультових номерів і повідомте, що це ви.

Розгорнути
9
Скільки коштує помилковий виклик?

Так як, через помилкових викликів втрачається багато часу, тому ввели оплату – 100 грн. за помилковий виклик.

Розгорнути
10
Що буде, якщо мене пограбують, а ви не встигнете приїхати? Несете ви в цьому випадку матеріальну відповідальність?

Ми несемо матеріальну відповідальність, яка прописана в договорі на обслуговування охоронної сигналізації.

Розгорнути
icon

Тривожна сигналізація

Якою має бути схема установки тривожної сигналізації? Максимально простий і ефективною. Тривожна кнопка повинна бути одночасно непомітною для правопорушників і перебувати в межах досяжності для людини, яка стала жертвою нападу або свідком проникнення осіб на охоронюваний об’єкт.

Для магазинів тривожну кнопку найкраще обладнати під прилавком, де її можна непомітно натиснути. Для складів і офісів її краще розташувати в приміщенні охорони. Але одним з оптимальних рішень є використання бездротових технологій, коли тривожна кнопка активується віддалено. Для цих цілей можуть служити, наприклад, спеціальні брелоки, які можна розмістити на поясі або в спеціальній кишені й торкнутися непомітним рухом руки, навіть перебуваючи в небезпечній ситуації.

Після надходження сигналу на пульт централізованого спостереження, оператор направляє на об’єкт найближчу групу мобільного реагування, яка нейтралізує зловмисників.

 

Розгорнути