Новости

2022.12.03
корисні поради для діючих клієнтів

Питання-відповіді

Загальні питання

1.Як подзвонити на пульт охорони?

На пульт охорони Ви можете зателефонувати за номером *******. Далі Вам необхідно назвати Ваш пультовий номер та вказати причину звернення.

2. Скільки груп швидкого реагування по Києву?

У Києві розташовано понад 50 груп швидкого реагування. У кожному районі по 4 групи на виїздах. Середня швидкість реагування тривогу становить 6 хвилин від початку тривоги.

3.Як скасувати тривогу?

Скасувати тривогу можна лише за допомогою оператора пульта. Для скасування групи у разі помилкової тривоги Вам необхідно зателефонувати на пульт за номером ******* протягом перших 3-х хвилин після спрацювання сигналізації, назвати оператору пультовий номер об'єкта та кодове слово на скасування групи.

4.Як зняти сигналізацію з охорони?

Для зняття сигналізації з режиму «Охорона» необхідно ввести код на клавіатурі або натиснути на смартфоні кнопку «Відключення охорони». Якщо ця дія неможлива, зверніться до оператора пульта за номером телефону ****** або до співробітника Центру обслуговування клієнтів: 0800309114.

5. Що робитиме група після приїзду на тривогу?

При приїзді на тривогу група швидкого реагування моментально блокує всі виходи та проводить огляд об'єкта. При виявленні ознак будь-яких злочинних дій бійці затримують правопорушників та передають їх органам внутрішніх справ у поліцію.

6.Як увійти до особистого кабінету?

Для входу в особистий кабінет необхідно спочатку зайти на сайт "Шериф" і перейти на вкладку "Кабінет" у правому верхньому кутку. Або ж за посиланням:

https://my.sheriff.com.ua/login

. При підключенні на пульт Вам надходило СМС із логіном та паролем, їх потрібно ввести на сайті для входу до ЛК. Якщо СМС не надходило або видалено, можна запросити відновлення даних за допомогою дзвінка до Центру обслуговування клієнтів за номером гарячої лінії: 0800309114.

7.Де в договорі вказано час реагування?

Час реагування міститься у пункті 5.3.7 договору обслуговування. Цей час становить 9 хвилин.

8.Де у договорі зазначено про матеріальну відповідальність?

Матеріальну відповідальність у разі несвоєчасного прибуття групи швидкого реагування на тривогу вказано у додатку №1 до договору обслуговування, пункт 3.

9.Як можна підвищити суму матеріальної відповідальності?

Для підвищення суми матеріальної відповідальності необхідно зробити заявку на виїзд служби безпеки для обстеження об'єкта, скласти акт, усунути зазначені недоліки (наприклад, відсутність ґрат на вікнах, відсутність ролет для об'єктів, розміщених на 1-му або 2-му поверхах), за необхідності здійснити доблокування об'єкта. Після цих дій можливе підвищення суми матеріальної відповідальності рівня, зазначеного у складеному акті.

10. Хто мій персональний менеджер?

Для Вашого комфорту в компанії впроваджено центр обслуговування клієнтів, який допоможе Вам допомогти 24/7. Щоб зв'язатися з менеджером Центру обслуговування необхідно зателефонувати за телефоном гарячої лінії: 0800309114.

11.Як подзвонити в техпідтримку?

Для Вашого комфорту в компанії впроваджено центр обслуговування клієнтів, який допоможе Вам допомогти 24/7. Щоб зв'язатися з менеджером Центру обслуговування необхідно зателефонувати за телефоном гарячої лінії: 0800309114.

12.Як переоформити договір іншу людину?

«Цю дію можна здійснити лише за допомогою менеджера. Для того, щоб переоформити договір на іншу особу, Вам необхідно звернутися до Центру обслуговування клієнтів за телефоном гарячої лінії: 0800309114. Також другий спосіб – за допомогою чат-ботів. Чат-боти: viber://pa?chatURI=ua_sheriff_bot https://t.me/ua_sheriff_bot»

13.Як змінити довірених осіб та кодове слово?

«Цю дію можна здійснити лише за допомогою менеджера. Для того, щоб додати/змінити інформацію в картці об'єкта, Вам необхідно звернутися до Центру обслуговування клієнтів за телефоном гарячої лінії: 0800309114. Також другий спосіб за допомогою чат-ботів. Чат-боти: viber://pa?chatURI=ua_sheriff_bot https://t.me/ua_sheriff_bot»

14.Навіщо компанії ключі від домофону/тамбуру/воріт/хвіртки/код дверей?

Для того, щоб бійці групи швидкого реагування у разі тривоги негайно потрапили до об'єкта, що охороняється, їм потрібен доступ до закритих дверей. Тому в найкоротші терміни після підключення на пульт необхідно в компанію передати ключі від усіх дверей, що ведуть до об'єкта (крім ключів безпосередньо від об'єкта).

15.Як передати ключ від домофону/тамбуру?

Щоб передати ключ від домофону/тамбуру/хвіртки, Вам необхідно звернутися до Центру обслуговування за телефоном 0800309114 та озвучити дату/час приїзду групи реагування для їх отримання.

16.Як розірвати договір?

Дану дію можна здійснити лише за допомогою менеджера. Щоб розірвати договір на охорону, Вам необхідно звернутися до Центру обслуговування клієнтів за телефоном гарячої лінії: 0800309114.

17. Чинні акції компанії?

«У компанії існує низка акційних пропозицій. Найзатребуваніші з них: - Оплата частинами для обладнання та монтажних робіт (банки-партнери: ПриватБанк, Монобанк, Альфабанк); - Можливість встановити обладнання в користування; — акція «Приведи друга» — за кожного наведеного клієнта компанія дарує Вам місяць безкоштовного обслуговування.»

18.У яких містах працює «Шериф»?

Холдинг охоронних підприємств "Шериф" має можливість підключати об'єкти під охорону з реагуванням по всій Україні. На даний момент фізично відкриті філії у містах: Львів, Рівне, Чернівці та Мелітополь. Центральний офіс знаходиться у Києві.

19.Як перевірити роботу групи швидкого реагування?

Відповідно до п 5.1.3 договору, перевірку роботи групи швидкого реагування та хибні виклики необхідно сплачувати у розмірі 250 грн за кожен виклик. Для самої перевірки необхідно спровокувати тривогу на об'єкті.

20.Чому група швидкого реагування довго реагувала?

Довге реагування екіпажу може бути зумовлено такими факторами: погодними умовами, завантаженістю доріг, реагуванням на тривогу групою із сусідньої зони. Екіпаж не може порушувати ПДР та діє на підставі загальновстановлених правил. Для з'ясування обставин з конкретної нагоди Вам необхідно звернутися за номером гарячої лінії: 0800309114.


Оплата/Баланс

1.До якого числа потрібно оплачувати послуги охорони?

Послуги охорони необхідно оплачувати до 5 числа календарного місяця за поточний місяць.

2.На який рахунок платити за послуги охорони?

Реквізити для оплати вказані на 5 сторінці договору обслуговування. Додатково за посиланням можна ознайомитись з іншими способами оплати: https://sheriff.com.ua/oplata-uslug/

3. Чи можна заплатити за послуги охорони?

Ви маєте можливість сплатити кілька місяців обслуговування наперед. У цьому випадку сума переплати надійде на основний рахунок, і щомісяця з цього рахунку зніматиметься сума абонплати поточного місяця.

4.Ви попереджаєте клієнта про терміни оплати?

У перших числах поточного місяця надсилається SMS-повідомлення з нагадуванням про оплату на фінансовий номер телефону, закріплений за Вашим об'єктом.

5. Чому в мене негативний баланс?

«Поточний баланс об'єкта/об'єктів можна дізнатися як в особистому кабінеті у вкладці «Мої оплати», так і за допомогою чат-ботів. Баланс після оплати оновлюється протягом 3-х робочих днів залежно від банку-платника. Якщо за Вашим об'єктом баланс негативний більше 3-х днів — для уточнення причини необхідно звернутися до Центру обслуговування клієнтів за номером: 0800309114. Чат-боти: viber://pa?chatURI=ua_sheriff_bot

6. Який поточний баланс за моїм об'єктом (об'єктами)?

«Баланс по об'єкту/об'єктам можна дізнатися як в особистому кабінеті у вкладці «Мій баланс», так і за допомогою чат-ботів. Чат-боти: viber://pa?chatURI=ua_sheriff_bot https://t.me/ua_sheriff_bot»

7.Яка у мене абоненська плата?

«Вартість абонентської плати за об'єктом/об'єктами можна дізнатися як в особистому кабінеті у вкладці «Мої об'єкти», так і за допомогою чат-ботів. Чат-боти: viber://pa?chatURI=ua_sheriff_bot https://t.me/ua_sheriff_bot»

8.Я оплатив учора (2-3 дні тому), але мені приходить СМС із боргом. Чому?

«Поточний баланс об'єкта/об'єктів можна дізнатися як в особистому кабінеті у вкладці «Мої оплати», так і за допомогою чат-ботів. Баланс після оплати оновлюється протягом 3-х робочих днів, залежно від банку-платника. Чат-боти: viber://pa?chatURI=ua_sheriff_bot https://t.me/ua_sheriff_bot»

9. Чи можна виставити рахунок на Viber чи пошту?

«Реквізити для оплати вказані на 5 сторінці договору обслуговування. Додатково можете ознайомитися з іншими способами оплати за посиланням: https://sheriff.com.ua/oplata-uslug/ Для отримання рахунку на оплату з актом виконаних робіт зверніться до менеджера за телефоном: 0800309114.»

10.Мені потрібні оригінали рахунків та актів за період …?

Дану дію можна здійснити лише за допомогою менеджера. Щоб отримати інформацію, Вам необхідно звернутися до Центру обслуговування клієнтів за телефоном гарячої лінії: 0800309114.

11.Чому я маю платити за переліміт по виїздах, якщо раніше мені ніхто про це не повідомляв?

У разі перевищення кількості виїздів групи реагування на місяць порівняно з кількістю, яку вибрано клієнтом у п. 2.1. договору, клієнт оплачує за кожний виклик окрему плату згідно з тарифами, передбаченими умовами чинного договору.

  • Послуга «Охорона Квартири»

    Найнадійніший спосіб убезпечити себе від непроханих гостей – це пультова охорона квартир. Професіоналізм злодіїв, а також сучасні інструменти і технології дозволяють дуже швидко і без зайвого шуму розкрити практично будь-які двері. Тому в Києві, де новобудови ростуть одна за одною, послуги з охорони квартир стали найбільш затребуваними в останнім часом.

Другие новости

  • news image

    Новости

    2022.12.01
    Как защитить пластиковые окна от взлома?

    Около 30% незаконных проникновений в жилище, что заканчиваются грабежами, происходят через окна. Сейчас, когда уровень ограбления квартир и так высокий, пренебрегать безопасностью жилья и не знать его слабые места является недопустимой роскошью, ведь последствия ограбления могут принести значительные убытки семейному бюджету. Поэтому следует понимать, где пробелы в защите вашего дома, позаботиться об их укреплении и, в частности, позаботиться о защите окон от взлома, пока не случилась беда и окно не стало дорогой в дом для грабителя.

    Подробнее
  • news image

    Новости

    2022.11.30
    Киевским властям безопасность школ «до лампочки» (ИНФОГРАФИКА)

    Впервые вопрос о необходимости охраны в киевских школах возник в 1995 году — тогда произошел вопиющий случай: педофил свободно вошел в одну из школ на Печерске и совершил развратные действия в отношении ученика просто в школьном туалете.

    Подробнее
  • news image

    Новости

    2023.08.01
    Статистика работы сигнализации за последний квартал от Sheriff

    Статистика работы сигнализации за последний квартал от Sheriff

    Подробнее
Все Новости